Správy

 

JCDecaux obnovuje svoju koncesiu na reklamy

Paríž, 7. októbra 2014 - JCDecaux SA (Euronext Paris: DEC), reklamná spoločnosť, ktorá je svetovou jednotkou v oblasti outdoorovej reklamy, oznámila, že získala koncesiu na výkon reklamnej činnosti na verejných aj súkromných oploteniach stavenísk v meste Paríž, s výnimkou cestnej siete. Ide o koncesiu na 13 rokov, ktorá nadobudne účinnosť od 1. januára 2015.

 

Spoločnosť JCDecaux už predtým vlastnila koncesiu na reklamu na súkromných staveniskách, táto nová zmluva jej však udeľuje výhradné práva na používanie ohrád, lešení, bezpečnostných tabúľ, zábran a budov, tak na súkromných, ako aj na verejných staveniskách v Paríži, s výnimkou cestnej siete.

 

V rámci tejto zmluvy a v súlade so svojou aktuálnou politikou dlhodobo udržateľného rozvoja spoločnosť JCDecaux analyzovala ako čo najlepšie zakomponovať ohrady stavenísk do mestského prostredia tak, aby predstavovali vysoko kvalitné a ekologické riešenia, ktoré budú spĺňať požiadavky úradov mesta Paríž z hľadiska dlhodobo udržateľného rozvoja a plánu kvality ovzdušia.

 

Jean-Charles Decaux, predseda výkonnej rady a jeden z výkonných riaditeľov JCDecaux, povedal: „Som rád, že môžeme naďalej pokračovať v budovaní našich partnerských vzťahov s mestom Paríž prostredníctvom tejto zmluvy, ktorá sa týka stavenísk tak súkromného, ako aj verejného sektora, s výnimkou cestnej siete. Spoločnosť JCDecaux ponúkne vysoko kvalitné produkty, ktoré budú ladiť s mestským prostredím Paríža a zároveň budú uspokojovať potreby mesta a jeho obyvateľov a budú vyhovovať jeho špecifikám. Táto zmluva je ďalším potvrdením skutočnosti, že spoločnosť JCDecaux dokáže ponúknuť obciam inovatívne riešenia a zároveň zabezpečiť tvorcom reklamy vynikajúcu viditeľnosť ich produktov".

 

Hlavné číselné údaje o skupine

  • Tržby za rok 2013: 2 676 mil. EUR; za prvý polrok 2014: 1 305 mil. EUR,

  • spoločnosť JCDecaux je kótovaná na zozname Eurolist burzy Euronext Paris a je zaradená do indexu Euronext 100,

  • svetová jednotka v oblasti mestského mobiliáru (480 400 reklamných panelov),

  • svetová jednotka v oblasti dopravnej reklamy s viac ako 145 letiskami a viac ako 276 zmluvami s prevádzkovateľmi metra, autobusov, vlakov a električiek (379 000 reklamných panelov),

  • európska jednotka v oblasti bilbordov (191 000 reklamných panelov),

  • jednotka v oblasti vonkajšej reklamy v ázijsko-tichomorskom regióne (211 400 reklamných panelov),

  • jednotka v oblasti vonkajšej reklamy v Latinskej Amerike (30 000 reklamných panelov),

  • svetová jednotka v oblasti samoobslužných požičovní bicyklov,

  • 1 082 400 reklamných panelov vo viac ako 60 krajinách,

  • pôsobí v 3 700 mestách s viac ako 10 000 obyvateľmi,

  • 11 900 zamestnancov.

    Kontakty              Odbor komunikácie: Agathe Albertini

                                    +33 (0) 1 30 79 34 99 – agathe.albertini@jcdecaux.fr

                                    Vzťahy s investormi: Nicolas Buron

                                    +33 (0) 1 30 79 79 93 – nicolas.buron@jcdecaux.fr


« Späť
Copyright © 2009 JCDecaux. Všetky práva vyhradené!   |   Created by Soyamedia